Kort

När jag var hos Nettan på pysselträff förra veckan började jag på ett grattis kort. Färgerna och motivet syns lite dåligt, men jag fick inte till det riktigt med kvällens dåliga ljus.

Jag har blivit störtförtjust i Graphic 45 papperen och gjorde ett kort med dessa papper.

Kort med ficka

 

Gjorde en liten ficka som jag sydde ihop med floss och Tim Holts tryckknappar. Flossen färgade jag med pro marker penna.

Fickan öppen

 

Just nu håller jag på med en till box och ett album. Mer om det kommer under helgen.

3 svar

  1. Tingeling!
    Hit hade jag inte hittat om du inte tittat inom och lämnat spår i min blogg – ska bli kul och se allt snyggt som du pysslar på dina träffar. Snyggt kort och häftig ficka framtill med knappar och allt.
    Huu säg inte att det ska ta tid och renovera för vi har knappt 1 vecka på oss att göra det och flytta…fniss.
    (tack o lov är det mest lite färg som väggarna behöver)
    Ha det gott
    Kraaam C

    22 juli 2009 kl. 18:01

  2. Snyggt kort!!! Men jag är inte förvånad. Tack för ikväll, det var en riktigt trevlig kväll som slutade med ett bad och mys med ljus på altanen och en wirre. Nu är det dax att hoppa i säng. Kraaaam

    23 juli 2009 kl. 22:33

  3. ÅÅå vilket fint kort, och dessa papper *suckar djupt* dom är sååå underbara 😀
    Tack för i går, och nu lägger jag in din nya blogg i min gamla 😆
    kram kram och hoppas vi ses snart igen!

    24 juli 2009 kl. 08:31

Kommentera

