Altrad box

Näst sista inlägget i gamla bloggen visade jag en altrad box. Var hos Nettan på pysselträff med tjejerna igår och då gjorde  jag en till box med som har samma form som den förra, men som är en storlek mindre. Köpte boxarna på panduro för länge sedan och de var fem i varje förpackning. Har två kvar så ni får nog se fler altrade boxar framöver.

Cracklebox

Som vanligt är det Grapich 45 papper, tillsammans med crackle paint och ett frys krackelerat foto som jag hittat på en vintagefoto sida på nätet.

Crackelbox detaljcrackle

 

Crackel box detaljfoto

 

Altrade även ett anteckningsblock och började göra en postlåda, men dem visar jag i ett senare inlägg.

Nu ska jag ta itu med tyghögen som kom igår, massor med fina tyger som ska bli väskor för Cuttelbug, BIA och papper.

4 svar

  1. Vilken urläcker box! Himla snyggt med det krackilerade 🙂

    24 juli 2009 kl. 14:39

  2. Ååå den är heelt underbar, jag är ff helt förstummad av beundran!!!
    Helt fantastisk!
    kram kram

    24 juli 2009 kl. 14:40

  3. Den är hur fin som helst!!! Ännu finare ”på rikt”…

    Kramen

    26 juli 2009 kl. 20:03

  4. Admin

    Otroligt vackert foto, hur fryskrackelerar man??

    28 juli 2009 kl. 20:58

Kommentera

