Anteckningsblock

Hittade ett anteckningsblock på Dollarstore på vägen till Östersund i vintras. I torsdags på pysselträffen gjorde jag det klar.

 

Anteckningsblock

Även här har jag använt Graphic 45 papper och sedan distressat några vita blommor med vintage photo och antique linnen.

Detalj anteckningsblock

3 svar

  1. Men OOoooo den är sääää snygg så jag blir alldeles till mig!!!
    Jag har blundat och blundat för 45:an, men hur fasiken ska man kunna låta bli när du skapar så vackert med den???
    *Suck* me like 45….å ditt skapande!

    24 juli 2009 kl. 21:28

  2. Den blev helt bedårande snygg. 🙂

    26 juli 2009 kl. 14:04

  3. Snygg bok blev det!!! Stämpeln gjorde susen… 😉

    26 juli 2009 kl. 20:02

Kommentera

