Postlåda

Förra veckan hittade jag en lite annorlunda beskrivning på hur man gör en brevlåda i Countryscraps blogg. De har även en tävling där man ska göra sin egen postlåda.

Självklart kunde jag inte låta bli att testa att göra en egen postlåda. Började med den när jag var hos Nettan i torsdags och gjorde den klar i går kväll.

 

Sida

Som vanligt har jag använt Graphic 45 papper. Jag älskar dem och de är precis i min stil.

Sida 2

 

Detalj riv

Här gick jag loss och rev fram wellpappen  och smetade på crackle paint och en massa chalk.

Frimärke

Fick ett frimäke av snälla Carina som också var på träffen, blev super glad och jag älskar ju Italien så det gjorde ju bara saken bättre. Tack vännen det passade perfekt.

 

4 svar

  1. Men ooOOooOOh så underbar den blev, och frimärket passade sååå bra 😀
    Blundar lite för papperen 😉
    Men alltså, den blev SJUKT snygg!!! Håller tummarna att du vinner!!

    26 juli 2009 kl. 19:54

  2. Så snygg den blev!!! Du är ju otroligt duktig!!!
    Vassego… 😉

    26 juli 2009 kl. 20:01

  3. Wow vilken cool postlåda! En sådan vill jag åxå ha! 🙂
    //Annica H

    29 juli 2009 kl. 12:12

  4. Din brevlåda blev kanonfin!!! Underbara papper!! Vad roligt att du ville vara med och tävla 🙂

    29 juli 2009 kl. 19:58

Kommentera

