DT uppdrag

Jag har fått äran att bli DT hos Nettans scrapbooking4you

Har gått och varit små finissig ett tag nu, men inte velat säga något förren Anette sagt något om det i sin blogg. Idag kom så inlägget upp och jag kan nu säga något om det här.

Jag är superglad att få äran att vara med i hennes DT gäng. De tjejerna är otroligt duktiga och det ska bli så kul att vara en del i gänget. Mer om det och min roll som DT på Nettans scrapbooking4 you kan ni läsa i Anettes blogg.

7 svar

  1. Åh vad kul, GRATTIS!!
    Vem skulle inte vilja vara DT där med deras sortiment, i know i would! stort grattis till dig!

    Kram, Daniela/Neliz

    27 juli 2009 kl. 13:24

  2. ÅÅÅ Det är så himla kul 😀 :mrgreen: jag hade rätt med min gissning, jag anade minsann lite ugglor i mossen när ni tisslade och tasslade i torsdags!! 😆
    Så underbart kuuul!!
    Kramar i massor!!

    27 juli 2009 kl. 13:58

  3. lillnettan

    Grattis! 😀
    Jag hittade hit pga bloggstafetten inne på Svensk Scrapbookings forum och jag vet inte ens vart jag ska börja kommentera för alla saker är så fantastiskt vackra! Du kan verkligen göra vintagegrejer tjejen! Ljuvliga alster…

    28 juli 2009 kl. 16:19

  4. Stort grattis till ditt uppdrag! 🙂
    Vilken fin brevlåda du har gjort, herreguu.. Superfin!
    Ha det fint !
    kram!

    29 juli 2009 kl. 10:27

  5. Åh Grattis!!! Tror aldrig jag hittat in på din blogg tidigare, men hit kommer jag definitivt tillbaka, så himla mycket fint du har gjort!! 🙂

    29 juli 2009 kl. 20:00

  6. Grattis!! Vad roligt!

    Tog en kik här i din blogg och WOW vad mycket fint du gör! Brevlådan är ju hur läcker som helst!

    Ha det gott!
    Kram Anna

    30 juli 2009 kl. 12:58

  7. Grattis till DT-uppdraget! Har kikat runt i din blogg nu och så otroligt mycket fint du gjort! Förstår att du blir medlem i Nettans DT – ska bli roligt att se vad du gör där 🙂

    Tack för din gulliga kommentar i min blogg 🙂

    Kram, W.

    02 augusti 2009 kl. 19:51

Kommentera

