Bandförvaring

Det pysslas en hel del här, jag kan dock inte visa det än, så ni får ha lite tålamod då jag håller på med mitt första DT alster. Känns faktiskt lite nervöst. Vi håller dessutom på att renovera ett hus vi ska flytta till och det tar en del tid (som de flesta av er läsare redan vet).

För en tid sedan såg jag en sak på en affär och tyckte att den saken skulle man kunna göra en bandförvaring av. Idag när vi var på Coop hittade jag en lite mindre variant på det föremålet och eftersom det var rea så fick det följa med hem. Det blev två brödkorgar som jag sedan satt ihop med ett lås och gångjärn som jag hittade hos Nettans Scrapbooking4you för några veckor sedan.

Lås

 

Bandförvaring

 

Ovansida

Det var lite trixigt att få banden att sitta på sin plats när jag skulle stänga den, men det funkade rätt bra ändå. Just nu har den ingen plats, men jag vet att den kommer passa väldigt bra i vårt kommande pysselrum, hur jag ska frakta den vet jag inte heller, men det löser jag när jag ska på pysselträff nästa gång.

2 svar

  1. Smart och fiffig. Måste också hitta en lösning som funkar… mina band ligger i en Tupperware brödlåda i ett konstant kaos…

    02 augusti 2009 kl. 23:19

  2. Vad snygg!
    Jag längtar tills ditt nya pysselrum blir klart då vill jag komma på invigningen 😉
    Kram Anette

    04 augusti 2009 kl. 15:46

Kommentera

