Mitt första DT alster

För några dagar sedan lade jag in mitt första alster som DT  i Nettans Scrapbooking4yous blogg. Där kan ni läsa hela inlägget om Crackle Paint som jag gjort. Tänkte bara visa slut resultatet här.

Färdigt

Det pysslas för fullt här hemma vid sidan om jobbet, men det är mest DT alster som tillverkas och några överraskningar så ni kanske får vänta ett tag innan det kommer något nytt.

Ett svar

  1. Gaaah den är sååå fin 😀
    hmmm så nu måste man shoppa mera ??!!???
    *dreggel* jag väntar meeer än gärna 😉
    kram kram vännen!

    09 augusti 2009 kl. 15:26

Kommentera

