Bröllopkort och Julkort

Gjorde ett bröllopskort till min kusin som gifte sig i lördags.

Bröllopskort till 090815JPG

 

För några veckor sedan gjorde jag ett julkort till Stämpelbodens tävling men självklart glömde jag att skicka in det så jag visar det här istället. Måste nog inse att man kan inte hålla reda på allt och ha för många järn i elden helt enkelt. 🙂

Första julkortet 2009

Det är första gången jag provat att färglägga med distresser och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet för att vara första gången jag provar. Tackar Camilla för inspirationen att våga testa. Hon är superduktig på att måla med distresser och jag är riktigt avis på hennes talanger. 🙂

3 svar

  1. Underbara kort!
    KramiZZ Anette

    20 augusti 2009 kl. 13:45

  2. ÅÅÅh vilket underbart kort!!
    Vad synd att du inte hann skicka in det 😦 men det är som du säger, har man mycket att göra så hinner man inte tänka på allt!
    Vad underbart att du målat med distresserna, visst är det kuuul!!!
    Och tack för dom goa orden 😳
    Tusen kramar vännen

    22 augusti 2009 kl. 22:59

  3. Catharina Broman

    Helt underbart kort.Det börjar verkligen bli dax att göra julkort nu om man ska hinna i tid/kram på dig!

    27 augusti 2009 kl. 19:52

Kommentera

