Semester och Formex

Jag har inte pysslat sedan förra inlägget för jag har haft semester. Åkte i tisdags ner till Hallstahammar för att hälsa på släktingar och har inte gjort många knop. Bara umgåtts, gosat med vovve och läst bok.

I lördags bar det av till Stockholm, bodde på hotell och bara myste. På söndagen åkte jag ut till Formex mässan där jag mötte min dt mamma Nettan som var så otroligt snäll och visade mig runt. Det var ju första gången jag var dit, men det blir definitivt fler gånger. Vi tittade en del på de scrapsaker som fanns och sedan gick vi runt bland alla tyger, då det är mitt område. Kan säga att min hjärna är full av idéer, både i scrap- och sömnadsväg.

Tittade även på lite andra saker då jag funderar på att utöka med lite andra saker. Vad det blir får ni vänta och se. 😉

Idag gick jag och shoppade på Panduro och Mattsonsband. Sen bar det av till flyget och det är rätt skönt att komma hem och få sova i sin egen säng.

Scrapsakerna kommer nog att få fortsatta vara nerpackade till nästa träff om det inte är något jag måste göra, för nu är det dags att fortsätta renovera och jobba. Har ju som sagt en hel del idéer och några mål att nå.

5 svar

  1. Men ooh så himla kul du haft!!
    Jag blir liiite avis, och ja, vi ses ju snart 😉 jag håller på att samla ihop till en vännäs träff!!
    Tusen kramar vännen!

    01 september 2009 kl. 08:00

  2. Härligt att bo på hotell, det är du värd!!! Men håller med, det är skönt att komma hem när man varit borta och sova i sin egen säng. Ha det gott!!

    Kramelikram

    04 september 2009 kl. 11:56

  3. Det var jätteroligt att få gå på mässan med dig.
    Vi tar väl en repris nästa år 😉
    Kram Anette

    06 september 2009 kl. 12:25

  4. hallåj bönan 😀
    Du har en sak i min blogg!!
    Och så skulle jag vilja ha din adress 😉
    Kram kram

    08 september 2009 kl. 08:36

  5. Åh lycko dig som fått vara på mässan! Inge avundjuk alls… 😉
    Kram Annica H

    08 september 2009 kl. 13:16

Kommentera

