Julkort

Här är det fullt upp med allt annat än scrapbooking. Men det går i alla fall framåt i husrenoveringen så jag klagar inte även om jag gärna skulle vilja sätta mig ner och scrappa.

Tänkte i dag bjuda på några julkort som jag gjort till inspirationsbloggen hos Nettans Scrapbooking4you, där finns också materiallistor på vilket material jag använt till dessa kort.

 

Julkort 1

 

Julkort 2

 

Julkort 4

2 svar

  1. Vilka fina julkort! 🙂

    07 oktober 2009 kl. 10:33

  2. Så söta julkort du har gjort! Jag ligger lite efter på den fronten… Borde nog ta itu med det… 🙂
    Kram Annica H

    10 oktober 2009 kl. 22:42

Kommentera

