Hus och askar

På Nettans julfest gjorde jag ett hus.

 

 

I onsdags passade jag på att använda mig av lite småbitar . Ja gjorde några tändstickaskar, den ena med tomten ser ni i gårdagens inlägg den andra blev så här:

 

I går testade jag att göra en ask med ett fönster.

 

Lotta

4 svar

  1. Wow så mycket fint du har här i bloggen 🙂
    God fortsättning på julen.
    Kramar Anette

    26 december 2009 kl. 13:13

  2. Önskar dig en god fortsättning på det nya året med mycket pyssel!! Hoppas vi träffas och pysslar mycket under åren som kommer. Kramen

    01 januari 2010 kl. 13:39

  3. Åååh så fina alster!!!
    Superfint!
    God fortsättning på det nya året..
    Kram kram

    02 januari 2010 kl. 00:45

  4. A-P

    Tack för kommentaren på min blogg. Vilka fina askar du har gjort! Gott Nytt År!

    02 januari 2010 kl. 12:53

Kommentera

