Arbets-/pysselrum

Nu är äntligen mitt arbets-/pysselrum klart.

Här kan vi nu sitta både jag och maken och pyssla med diverse projekt. Jag har dessutom fått gott om utrymme för att kunna sy mina beställningar.

Massor med hyllor och olika förvaringar. Arkivskåpet hittade vi på återvinningsmarknaden och det är perfekt för att kunna sortera alla mönster och andra nödvändiga papper.

Hyllor för all literatur som har med jobb och pyssel att göra, samt förvaring nertill för slagborden när de är hopfällda. Vi har dessutom fått plats för våra diverse alster. Mina tar dock upp en lite större del. 😉

Så här ser det ut när vi har ställt upp slagborden.

Kan bara säga att det är helt underbart att äntligen kunna breda ut sina tyger ordentligt i normal arbetshöjd när man ska klippa till mönster.

 

Lotta

11 svar

  1. Maria

    Ser ju ut att ha blivit hur fint som helst, speciellt det där med att ha GOTT om plats för tyger osv! Kul! KRAM

    17 januari 2010 kl. 20:00

  2. Vilket härligt rum du har fått!!! Nu ryms du aatt bre ut dig ordentligt… 😉 Kram

    17 januari 2010 kl. 20:43

  3. ÅÅÅÅH WOW Lotta, så fint du har fått det!!
    Hoppas ni får det trevligt när ni ska pyssla 😀
    Kramizar i massor

    17 januari 2010 kl. 21:02

  4. Vilket fint pysselrum du har. Slagborden verkar otroligt praktiska och vilken fiffig förvaring av dem när de inte används!

    19 januari 2010 kl. 12:24

  5. GRATTIS till ditt nya och fina arb. och pysselrum.. 🙂 Där kommer det nog bli mycke pysslande framöver eller hur?? 😉
    Ha det gott så länge.
    Kramar, Britt-Inger

    20 januari 2010 kl. 00:50

  6. Bea

    Jisses vad fint…förstår verkligen om du känner ökat pysselglädje nu också.

    Kram Bea

    20 januari 2010 kl. 16:22

  7. Sofia

    Hej Liselotte!
    Vad fint ni har fått det! Måste kännas skönt att flytta ur alla kartongerna och landa i ett stort hus! Hoppas ni trivs bra!
    / Sofia

    20 januari 2010 kl. 22:40

  8. Här har jag redan haft en kulig pysseldag 🙂
    Det är ett underbart toppen mega fint pyssel och arbetsrum!
    Vi ses till veckan igen, det lutar åt onsdag.
    Då kör jag till dig UTAN GPS, för då tar det kortare tid och är lättare *skrattar*
    Kram Anette

    22 januari 2010 kl. 23:19

  9. Helén

    Wow, vilket stort och härligt utrymme du har!! Själv har jag en f.d. klädkammare som scrapvrå. Brukar dock mest sitta vid köksbordet…

    23 januari 2010 kl. 15:21

  10. Åh vilken dröm att ha ett sånt rum! Då slipper man fundera på att städa och kan bara komma dit och vara kreativ kan jag tänka 😉 /Maria

    26 januari 2010 kl. 01:25

  11. Åh, underbart! Jag vill också ha ett pysselrum!

    Fin sida, hit kommer jag tillbaka igen =)

    /Jessica

    31 januari 2010 kl. 09:59

Kommentera

