Barnvagn och kort

Såg  en barnvagn i Bettans blogg och var bara tvungen att prova att göra en.

 

 

Det var lite klurigt att få till en mall men när den var klar var det inga som helst problem att göra den.

Det blev en gåva till en av mina vänner som precis fått barn och jag gjorde även ett kort till henne.

 

Lotta

6 svar

  1. Hej.
    Tack för den värmande kommentaren 🙂
    Vilken charmerande barnvagn…den måste jag prova, men samtidigt har jag sagt det om mycket 😉 😉
    Här är det att ta en dag i taget (less på smärtan)…men solen skiner ju och snart är det sommar om nu bara den metervisa snön kan smälta bort i trädgården 😉
    Ha det gott till vi syns nästa gång.
    Kram, Britt-Inger

    12 april 2010 kl. 12:49

  2. Jag hittade hit.
    Så fin den blev! 🙂 Snyggt kort till också 🙂
    Hoppas du får en skön kväll!
    Elisabeth

    12 april 2010 kl. 17:39

  3. Maria

    Tack så mycket, de båda alstren pryder nu vårt kök 🙂

    12 april 2010 kl. 18:41

  4. Jättefint Lotta!Jag har ju också provat att göra en barnvagn efter din mall och det var väldigt roligt.Kommer nog att göra fler i framtiden.En stor kram till dig och vi ses ju på lördag.
    Kram Catharina

    13 april 2010 kl. 16:53

  5. Hej! Vagnen blev jättefin och kortet också, smart att göra ett sådant handtag. Jag har också gjort en vagn men mitt handtag blev inte lika bra som ditt=)

    Kram Pysselmaja

    18 april 2010 kl. 13:14

  6. Tilda

    Hejsan!
    Vilka underbara kort o diverse du lagat 🙂 Såå vackert! Hur lagar man denna underbara vagn?
    Tack för titten o på återseende 🙂
    Mvh/Tilda

    13 september 2010 kl. 13:16

Kommentera

