Kort i rosa

Jag har gjort något som är väldigt ovanligt för mig. Jag har skapat något i rosa, det är inte en av mina favorit färger, men de nya distresserna, speciellt Victorian Velvet har lockat mig att använda rosa. Det är mer valigt att jag skapar i mörkare förger och speciellt i bruna toner som ni kanske märkt.

 

En annan av mina favoriter numer är stämplarna från Whiff of Joy, tycker de är helt underbara.

 

Lotta

2 svar

  1. Så fint det blev.Jag är inte heller så förtjust i rosa men jag håller på att lära mig….”Du vet ju att det är svårt att lära gamla hundar att sitta”..Ha det bäst så ses vi på lördag!
    Kram Catharina

    15 april 2010 kl. 16:21

  2. Maria

    Det blev väldigt fint =)

    17 april 2010 kl. 12:30

Kommentera

