Utställning hos Nettans Scrapbooking4you

Ni missar väl inte utsällningen av scrapbookingalster som kommer att visas hos

 

Datum: Lördagen den 12/6

Tider: 10 – 14

Lokal: Kungstensvägen 3, Vännäsby

Kostnad: GRATIS

Under denna tid finns möjligheten att träffa och se  Nettans DT tjejer skapa i pysselrummet i lokalen.

Utställningen består av alster som DT tjejerna skapat.

 

Eftersom jag ingår i Nettans team så kommer jag självklart att finnas på plats, så jag hoppas verkligen att vi ses där.

Lotta

2 svar

  1. Självklart ses vi där! 😉
    Jag längtar redan! 🙂
    Kram Annica H

    27 maj 2010 kl. 22:16

  2. Jag kommer också att vara där 😉 *fniss*
    KramiZZar Anette

    29 maj 2010 kl. 12:06

Kommentera

