Dopkort och barnvagn

Förra helgen var vi bjudna på dop så jag gjorde ett kort och en barnvagn.

 

 

 

 

Fick även i uppdrag av svärmor att göra ett kort från henne också.

 

Lotta

 

6 svar

  1. Hur snyggt var inte detta då 😉 Hur glada ska inte dessa föräldrar bli 😉
    Ha en skön helg nu med mycke sol.
    Kram, Britt-inger

    17 september 2010 kl. 13:10

  2. Verkligen superfint!Jag har ju haft turen att få se en del av detta live.Förstår att svärmor och de stolta föräldrarna till den lilla flickan blev superglada årt denna fina present.
    Stor kram till dig!

    17 september 2010 kl. 14:21

  3. Vilka fina kort du gör, kul med spillbitskortet!

    19 september 2010 kl. 22:12

  4. Underbart fint du skapat.
    Jag har ju haft turen att få se detta här då du pysslande med det 😉
    Kram Anette

    21 september 2010 kl. 19:26

  5. ÅÅåh underbart 😀
    Jag blev ju dökär i vagnen ❤
    Och du, klart du kan hoppa på 1oo alster, att shoppa till företaget räknas ju inte 😉
    Kraaaamizar!

    27 september 2010 kl. 22:08

  6. Hallo vännen!
    Ser via FB att du verkar ha fått hem en del jobb.Kanske blir det nåt till julmarknaden.Du vet ju vad jag vill köpa av dig.Ha en forsatt underbar vecka och helg så hoppas jag att vi ses snart.Titta in i min blogg för jag har något där till dig.
    Kram Catharina

    29 september 2010 kl. 19:15

Kommentera

