Julkort

Här tillverkas det julkort i mängder.

 

Lotta

3 svar

  1. Tjena. Tack för inbjudan men jag tror inte jag ryms…eller rättare sagt du 😉 när jag kommer med mina pyssel prylar….Lite onödigt nu när du har fått till det så bra eller hur ;);)
    Snyggt julkort och blomman???? Magnolia eller….
    Ha det gott idag.
    Kramen,BI

    28 oktober 2010 kl. 11:10

  2. Jaha, var det DE som skulle få flytta hem till dej, jag trodde det var jag ;);)

    28 oktober 2010 kl. 11:11

  3. Så fint! 🙂
    Va duktig du är som kommit igång så bra med julkorten! 🙂
    Kram Annica H

    28 oktober 2010 kl. 11:22

Kommentera

