Näsduksfodral

För två år sedan gjorde jag en tutorial i min gamla blogg om hur man sydde ett näsduksfodral. Dessa kommer att finnas att köpa i shopen så småningom, håller på och syr upp en hel bunt just nu. Har inte varit in i min gamla blogg på väldigt länge men behövde beskrivningen på fodralen då jag är lite ringrostig. 🙂

Hittade flera nya kommentarer från i år och året innan och då bytte jag ju blogg i mitten av förra året. Så kul att läsa.

Här är länken till beskrivningen om någon annan som läser nu är intresserad.

Uppdatering 130416

Denna länk kommer förmodligen att sluta fungera inom kort då jag valt att avsluta min gamla blogg, har inte bestämt mig om jag ska lägga ut beskrivningen igen här eller om jag ska göra den tillgänglig på annat sätt.

Näsduksfodral, beskrivning.

Lotta

Kommentera

