Soffa

När vi städade ur utvinden förra sommaren hittade jag en sovenirsoffa i trä som jag inte ville ha kvar längre, men kom på att jag faktiskt kunde altra den.

Tyvärr finns det ingen bild innan jag började.

Målade den först vit och lade sedan på ett lager med cracklepaint. Papperna jag dekorerat med kommer från Pysselgummans pappersserie Minnenas Ateljé.

Lotta

3 svar

  1. snyggt 🙂

    26 april 2011 kl. 12:31

  2. Supersnygg, den vill nog bo hos mig 😉
    Kram Anette

    26 april 2011 kl. 13:19

  3. Wowsers va fin den blev!!!

    26 april 2011 kl. 18:31

Kommentera

