Pulsvärmare med mönster

Det har pysslats en hel del här hemma, men inte så mycket med mina hobbys utan med huset. Stickar mest, men det går långsamt när man inte hinner sitta några långa stunder. För tillfället är det mer sockar och ett par torgvantar som stickas.

Tänkte visa det som blev klar sist i stickväg. Dessa stickade jag för ungefär en månad sedan.

 

 

Lotta

5 svar

  1. Supersnyggt!
    De ser jättesköna ut – Me like 🙂
    Kram Anette

    17 augusti 2011 kl. 10:41

  2. Snyggt! Virkar du också?
    Ska kolla in din blogg lite närmare nån dag, nu ska jag ut och promenera i kvällsljuset.
    Jag har lagt upp en del virkade plagg på min blogg. Kolla gärna!

    02 september 2011 kl. 18:42

  3. Å vilka snygga pulsvärmare du har gjort! Både dessa och de grå! 🙂
    Har du köpt mönster till dem eller kommit på det själv?

    21 oktober 2011 kl. 08:35

  4. Hej! Finns det möjlighet att köpa mönster till dessa pulsvärmare? Jag tyckte att de var så fina!😍

    13 februari 2015 kl. 15:32

    • Lotta

      Finns att ladda hem gratis på drops hemsida.

      24 februari 2015 kl. 12:29

Kommentera

