Tavla

Har sedan min morfars bortgång i början av 2010 inte haft något riktigt sug att göra nått speciellt utan bara gjort kort och askar för arbetet skull. Nu börjar det dock det där riktiga scrapsuget komma tillbaka så smått och jag började med en tavla.

 

Testade ditress stain för första gången och de va riktigt kul, behöver dock lite fler färger tror jag.

Lotta

 

2 svar

  1. Du har en liten award att hämta på min blogg. Jag är en ljudboksfantast och driver en ljudboksblogg men vid sidan av mitt bokintresse älskar jag att pyssla. Ibland kikar jag in här hos dig.

    07 november 2011 kl. 19:37

  2. Jag glömde ju skriva var du kan hämta awarden. Här finns den:
    http://www.bokbrus.se/2011/11/2666/

    07 november 2011 kl. 19:40

Kommentera

