Jultavla

Jag har massor med material som kan dekoreras i mina gömmor. Här har jag altrat en ram.

Det är en vanlig träram som jag sedan täckt med 3D snöeffekt.

 

 

Lotta

4 svar

  1. Åh vilken vacker tavla du har gjort! Helt underbar. Kram Anette

    15 november 2011 kl. 14:28

  2. Ljuvligt fint!

    15 november 2011 kl. 15:00

  3. Så fin!

    15 november 2011 kl. 19:00

  4. Alldelesn underbar! =) Skulle du vilja stå med i min RAK-bok? Samlar adresser för att kunna skicka något roligt då & då. Hör gärna av dig till mig.

    Ha en bra dag, kramar Ulrica

    15 november 2011 kl. 19:31

Kommentera

