”Använd det du har” utmaning

Det är dags för en ny omgång med utmaningen ”Använd det du har” som Bea började med för ett par år sedan.  Senast jag var med var 2008 så nog har jag samlat på mig tillräckligt med material för att vara med igen. Det jag gjorde då hittar ni här i gammla bloggen.

Jag tänker delta men tänker inte ställa några höga krav då vi fortfarande kämpar på här hemma. Men jag känner att jag behöver hitta glädjen i sömnaden igen och då är den här utmaningen utmärkt.

Lotta

Ett svar

  1. veronicatingvall

    Åh, jag var också med för länge sen. Jag kanske skulle hänga på igen.
    Kram/Veronica

    29 mars 2012 kl. 22:11

Kommentera

