Använd det du har projekt 1

Blev så inspirerad när jag såg  Ingers nåldynor att jag var tvunget att testa själv. De passade dessutom utmärkt till ”Använd det du har” utmaningen. Det blir garranterat fler nåldynor i framtiden.

Lotta 

3 svar

  1. Den blev ju supersnygg Lotta!
    Kram Anette

    23 april 2012 kl. 14:34

  2. WOW WOW WOW så himla läcker den blev 🙂 SUPER SNYGG du ska vara så himla nöjd med detta resultatet 🙂 Visst är dom roliga att göra också 🙂

    Tack snälla för att du nämner mig så gulligt och omtänksamt av dig 🙂

    Spara flera rullar för flera tips om annat man kan göra med dessa tejp rullar år på gång 🙂

    Vad jag blir avis att du får åka till Nettan och hälsa på !!!! Det skulle jag också vilja göra:)

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg 🙂

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    27 april 2012 kl. 14:29

  3. Super duper fin. Gick oxå in på sidan du länkade till och oj vilka fina nåldynor det fanns där. Tvingade gubben att spara alla tejprullar som tog slut nu när vi renoverade. Ska pröva att göra nåldynor jag med nu (eller när jag får tid) 🙂

    02 maj 2012 kl. 12:24

Kommentera

