Tar tag i livet igen.

Det blir lite pyssel just nu i alla fall sådant pyssel som ni är vana att se.

Vid jul var det tänkt att vi skulle ta tag i en del saker i huset, men vi hamnade i ett sjumånader långt vakuum. Nu har det äntligen börjat lätta ordentligt och jag börjar få tid göra saker som fyller livet med glädje igen.

Pysslet denna sommar består av jobb med firman och jobb med trädgården och huset. Källaren som skulle få en rejäl genomkörare under julen ska få det nu i sommar. Först fick dock förrådet vid mitt arbetsrum sig en riktig organisering. Förhoppningsvis ska jag lyckas hitta alla tyger nu.

Dessutom har det som hände vid jul börjat falla på plats i mitt huvud och jag börjar förstå vidden av det som hände, vilket innebär att jag inte orkar allt jag skulle vilja och försöker hålla mig borta från communitys och datorer när jag kan. Lyckas väl inte så bra med att undvika datorn eftersom jag har en webshop att sköta.

Hoppas alla har en underbar sommar, det ska jag ha.

Kommentera

