Bröllopstillbehör

Vi gifte oss 2007 men har fått förfrågan vad jag sydde och det var enklare att blogga. Hade ju inte blogg då.

Sydde båda våra mantlar.

På insidan finns det sydda fack så man får plats med alla nödvändigheter och dessutom ordning på sakerna.

Vantarna är samma färg som manteln och väskan, men med blixt blev de en annan färg.

Lotta

4 svar

  1. Bea

    Vilka vackra bröllopskläder du skapat åt er. Verkligen fina!
    Älskar också dina broscher, stort avund för dem.

    Hoppas att du också känner dig lite piggare, förstå det som om du och jag gått igenom lite samma saker då jag också fick ett vakkum. Känner att jag börjar kvickna till lite nu och det verkar du också göra. Heja oss!!!

    Kram Bea

    14 september 2012 kl. 08:57

  2. Bea

    Får jag blogga om dina broscher? Vad har du tänkt för pris på dem?
    Vi tjejer måste ju hjälpa varandra lite ju.
    Kram Bea

    15 september 2012 kl. 18:11

  3. Mirre

    Hittade in på din blogg för första gången idag och kände bara att jag är tvungen att skriva ; WOW!! Otroligt vackra saker! Blir jätte inspirerad!

    25 september 2012 kl. 21:35

    • Lotta

      Tack!

      21 oktober 2012 kl. 13:42

Kommentera

