Betong

Min pappa skapar mycket i betong. Hittade en form som jag gillade väldigt mycket som vi gjöt tillsammans.

Pysslar en hel del just nu men är dålig på att fota. Blir till att skärpa sig. 😉

Lotta

2 svar

  1. Åh vad fin! 🙂

    Ps: jag har en giveaway på min blogg där man kan vinna ett par unika örhängen, kika gärna!

    21 oktober 2012 kl. 14:24

  2. kram på dig Lotta! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli 🙂 Du skriver så bra.

    /Lina

    kram ❤

    11 november 2012 kl. 20:50

Kommentera

