God Jul

I min värld skulle jag hinna göra massa saker och lägga upp massa nya inlägg. Men livet vill helt enkelt inte.

Jobbet och hälsan har fått komma först. Sedan är det ett år sedan maken blev sjuk och det kommer minnen därifrån. Att jag själv blivit sämre gör inte saken bättre. Mitt i all julstress gick dessutom både frys och bil sönder och när vi äntligen köpt ny kyl och frys visar det sig att kylen har ett fabrikationsfel. Tur de kunde komma ut och kolla på det idag så vi kunde få till en nödlösning som funkar till de kan kolla på det ordentligt i mellandagarna.

Nu önskar jag alla en God Jul.

Lotta

Kommentera

