Nytt år och jag bloggar för lite

Ja, det har hunnit bli ett nytt år och jag har konstaterat att jag bloggar alldelles för lite därför kommer jag att från och med nu införa några utmaningar till mig själv som kommer att utföra och sedan blogga om. Kategorierna blir månadesns kort, månadens Lo, månadens foto och månadens blandat (som kan va vad som helst som jag gjort under månaden).

Halva februari har redan gått men inom kort kommer jag att visa upp månadens kort och månadens blandat.

Lotta

Kommentera

